مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-02پزشكي

پیک سوم کرونا احتمالاً در پاییز می آید/از الان به فکر واکسن آنفلوآنزا باشید


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با تأکید بر لزوم تامین واکسن آنفولانزا برای فصل پاییز گفت: اقدامات مربوط به پزشکی از راه دور و غربالگری مجازی را باید شروع کنیم.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با تأکید بر لزوم تامین واکسن آنفولانزا برای فصل پاییز گفت: اقدامات مربوط به پزشکی از راه دور و غربالگری مجازی را باید شروع کنیم.

دکتر حسین کریم روز یکشنبه 12 مرداد در نشست ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی البرز، گفت: مدیریت تولید و نظارت و کیفیت ماسک و مواد ضدعفونی کننده باید با هماهنگی استانداری باشد و کمیته های ویژه ای در این خصوص تشکیل و جلسات آن به صورت مستمر برگزار شود تا مدیریت دقیقی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تاکید کرد: معاونت غذا و دارو ذخیره کافی از داروهای مورد نیاز کرونا و لوازم حفاظت فردی را تامین و تدابیر لازم برای تامین واکسن آنفلوآنزا در فصل پاییز با ظرفیت بالا اتخاذ شود .

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: راه اندازی آزمایشگاه مولکولی در معاونت بهداشتی کار بسیار بزرگی بود و می توان تمام موارد غربالگری سرپایی را به صورت تجمیع شده در آن مرکز انجام داد .

وی تاکید کرد: فعالیت بسیج محله محور در مناطقی که در شرایط قرمز کرونا قرار دارند بسیار مهم است و باید به صورت کاملا سازماندهی شده گروه های جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک سوم کرونا احتمالاً در پاییز می آید/از الان به فکر واکسن آنفلوآنزا باشید

پیک سوم کرونا احتمالاً در پاییز می آید/از الان به فکر واکسن آنفلوآنزا باشید