مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-02سياسي

پیشنهاد کارگزاران سازندگی برای عبور از بحران های اخیر


پس از یک دوره توقف در برگزاری جلسات شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران به دلیل شیوع کرونا، نخستین جلسه در سال 1399 عصر روز چهارشنبه، هشتم مردادماه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، با توجه به توقف فعالیت ارکان تصمیم‌گیری حزب در ایام شیوع گسترده ویروس کرونا، بررسی عملکرد بخش‌های اجرایی و ستادی حزب در دستور کار نخستین جلسه شورای مرکزی در سال 1399 قرار گرفت.

در این جلسه که در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، محسن هاشمی رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گزارشی از جلسات برخی از بخش‌های سیاسی حزب را مطرح کرد و از تصمیم هیئت رییسه برای چگونگی ادامه جلسات حزب خبر داد.

ارائه گزارش وضعیت روزنامه سازندگی از دیگر بخش‌های این جلسه بود و سپس نحوه ادامه انتشار روزنامه به بحث و گفت‌وگو گذاشته شد.

همچنین تحلیل نتایج انتخابات مجلس یازدهم دستور کار دیگر این جلسه شورای مرکزی بود که طی آن عوامل اقبال پایین مردم به این انتخابات بررسی و درباره راهکارهای جلوگیری از تکرار آن تبادل نظر شد.

شورای مرکزی از یک سو بخشی از عملکرد دولت در حوزه‌های اجرایی و اقتصادی و از سوی دیگر کارنامه نمایندگان لیست امید در عدم ارائه دستاورد قابل قبول و عدم تنظیم ارتباط کارآمد با دولت و در نهایت لاینحل مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کارگزاران سازندگی برای عبور از بحران های اخیر

پیشنهاد کارگزاران سازندگی برای عبور از بحران های اخیر