مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-02اقتصادي

فعالیت 50 تعاونی خوزستان در تولید ملزومات پیشگیری از کرونا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از فعالیت 50 تعاونی در تولید انواع ماسک، البسه بیمارستان، لباس ایزوله و کیت آزمایشگاهی در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از فعالیت 50 تعاونی در تولید انواع ماسک، البسه بیمارستان، لباس ایزوله و کیت آزمایشگاهی در استان خبر داد.

ارسلان غمگین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت تعاونی ها در دوره شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تعاونی ها در مقابله با ویروس کرونا نقش پررنگی دارند و اکنون 50 شرکت تعاونی خوزستان در تولید انواع ماسک، گان، البسه بیمارستان، روتختی، لباس ایزوله، کیت آزمایشگاهی و ماسک کربن اکتیو فعالیت می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: برخی تعاونی ها خط تولید خود را عوض کرده اند و به صورت جهادی برای تولید ملزومات جامعه پزشکی فعالیت می کنند تا نیاز مردم و دیگر بخش ها به موارد بهداشتی تامین شود.

غمگین بیان کرد: یکی از مزیت های تعاونی ها ارایه کالای بی واسطه و از تولید به مصرف به جامعه هدف و جلوگیری از بروز پدیده احتکار و گران فروشی است و از این رو، تعاونی ها می توانند نقش اثربخشی در مقابله با کرونا داشته باشند.

غمگین با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت های تعاونی، افزود: امیدواریم در سال جاری شاهد پویایی تعاونی ها در بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 50 تعاونی خوزستان در تولید ملزومات پیشگیری از کرونا

فعالیت 50 تعاونی خوزستان در تولید ملزومات پیشگیری از کرونا