مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-02اقتصادي

به دنبال انضباط برداشت آب از زاینده رود مواجهیم


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به اینکه امروز ذخیره مخزن سد زاینده رود 456 میلیون مترمکعب است، گفت: با تمام این مشکلات به دنبال انضباط برداشت آب در حوضه زاینده رود هستیم و اگر این انضباط ایجاد نشود همواره شاهد شرایط فعلی زاینده رود خواهیم بود.

- ایسنا/اصفهان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به اینکه امروز ذخیره مخزن سد زاینده رود 456 میلیون مترمکعب است، گفت: با تمام این مشکلات به دنبال انضباط برداشت آب در حوضه زاینده رود هستیم و اگر این انضباط ایجاد نشود همواره شاهد شرایط فعلی زاینده رود خواهیم بود.

حسن ساسانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت سد زاینده رود، اظهار کرد: در حال حاضر ورودی به مخزن سد زاینده رود 20 مترمکعب و خروجی از سد 88 مترمکعب بر ثانیه است.

وی با بیان اینکه امروز (یکشنبه- 12 مرداد ماه) ذخیره مخزن سد زاینده رود 456 میلیون مترمکعب است، تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای اصفهان پیوسته و به صورت هفتگی شرایط مخرن سد زاینده رود را رصد و پایش می کند به نحوی که خطوط قرمز آب را با توجه به اولویت اصلی تامین آب شرب به خصوص در شرایط کرونا رعایت می شود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه بنابر آخرین تصمیم نباید ذخیره مخزن سد زاینده رود از 200 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال انضباط برداشت آب از زاینده رود مواجهیم

به دنبال انضباط برداشت آب از زاینده رود مواجهیم