مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-02سياسي

کمیته های دهه 60 به روایت «کیهان»


کمیته انقلاب اسلامی نخستین سازمانی بود که با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد؛ نهادی که همه نیروهای آن از جان و دل مایه گذاشتند تا بتوانند وضعیت آن دوران کشور را به آرامش و امنیت تبدیل کنند.

- کمیته انقلاب اسلامی نخستین سازمانی بود که با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد؛ نهادی که همه نیروهای آن از جان و دل مایه گذاشتند تا بتوانند وضعیت آن دوران کشور را به آرامش و امنیت تبدیل کنند.

آنها شبانه روزی تلاش کردند و همه مخاطرات مبارزه با گروه های معاند و شرور را به جان خریدند تا انقلابی که با خون دل امام (ره) و مردم به ثمر نشسته بود تثبیت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیهان در ادامه نوشت: این دلیرمردان نه تنها موجب استحکام انقلاب و خنثی سازی فتنه دشمنان شدند بلکه از آغاز جنگ تحمیلی تا پیروزی حق بر باطل شانه به شانه سایر رزمندگان از جان گذشتگی کردند، واژه ایثار را به درستی معنا کردند و نقش کلیدی در پیروزی عملیات ها و در نهایت شکست اهریمن داشتند و بازوی قدرتمندی در دوران دفاع مقدس بودند و گوهرهای بسیاری در این راه به شهادت رسیدند.

دوم مرداد سالگرد تصویب قانون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود که در ماده یک آن آمده است: از تاریخ تصویب این قانون، وزارت کشور مکلف است نیروهای انتظامی موجود ( شهربانی، کمیته و ژاندارمری) را حداکثر ظرف مدت یک سال اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های دهه 60 به روایت «کیهان»

کمیته های دهه 60 به روایت «کیهان»