مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-02سياسي

مبنای فعالیت در استان همدان انسجام و وحدت بین مسئولان است


استاندار همدان دوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حواشی و توجه به اهداف را دلایل موفقیت این مجموعه برشمرد و گفت: مبنای فعالیت در استان همدان انسجام و وحدت بین مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدسعید شاهرخی ظهر یکشنبه در دیدار حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان و اعضای این شورا با تبریک سال روز تأسیس نهاد انقلابی شورای تبلیغات اسلامی، گفت: اقدامات و فعالیت های شورای تبلیغات اسلامی در سراسر کشور و به تبع آن در استان همدان تأثیرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه از نظرات کارشناسی شده و برنامه های پیشنهادی شورای تبلیغات اسلامی در استان همدان استقبال می کنیم، گفت: مهمترین رمز موفقیت شورای تبلیغات اسلامی در استان همدان دوری از حواشی و توجه به پیشبرد اهداف بلند این نهاد است.

استاندار همدان اضافه کرد: نوع رفتار و سیاست شورای تبلیغات اسلامی در استان همدان امیدوار کننده است.

شاهرخی با بیان اینکه از تمام امکانات و ظرفیت های موجود در استان همدان برای پیشبرد اهداف شورای تبلیغات اسلامی استفاده خواهیم کرد، گفت: مبنای فعالیت ما در استان همدان انسجام و وحدت بین مسئولان است که این اصل باید مورد توجه دستگاه های اجرایی دیگر نهادها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای فعالیت در استان همدان انسجام و وحدت بین مسئولان است

مبنای فعالیت در استان همدان انسجام و وحدت بین مسئولان است