مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-02سياسي

حسینیه اعظم زنجان دراجرای مراسم محرم تابع ستادمبارزه با کرونا است


رییس هیئت امنای حسنیه اعظم زنجان گفت: حسینیه اعظم رهنمودها و توصیه های رهبری را نصب العین داشته و در اجرای مراسم محرم امسال با مسئولان ستاد مبارزه با کرونا همراه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از حسینیه اعظم زنجان، علیرضا فیروز فر، با بیان اینکه حسینیه اعظم رهنمودها و توصیه های رهبری را نصب العین داشته و در اجرای مراسم محرم امسال با مسئولان ستاد مبارزه با کرونا همراه خواهد بود، گفت: عزاداری های حسینی تعطیل کردنی نیست.

وی اظهار داشت: مراسم عزاداری محرم امسال متفاوت خواهد بود.

این موضوع نه تنها به معنی تعطیلی مراسم نیست بلکه با جلوه تر از هر سال، عزاداران پایتخت شور و شعور حسینی، عشق خود را به سرور و سالار شهیدان در عالی ترین مراتب شور و با شعوری برخاسته از مکتب ناب تشیع به جهانیان عرضه خواهند داشت.

رییس هیئت امنای حسنیه اعظم زنجان، با بیان اینکه ولی امر مسلمین جهان با بیانات خود در روز عید قربان چراغی پرفروغ در مسیر عزاداری های امسال روشن فرمودند، تصریح کرد: عاشقان و رهپویان عاشورا رهنمودهای ایشان را بر دیده خواهند داشت.

حسینیه اعظم زنجان رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری را نصب العین داشته و در اجرای مراسم محرم امسال با مسئولان ستاد مبارزه با ویروس کرونا همراه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه اعظم زنجان دراجرای مراسم محرم تابع ستادمبارزه با کرونا است

حسینیه اعظم زنجان دراجرای مراسم محرم تابع ستادمبارزه با کرونا است