مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-02ورزشي

پرسپولیس و شهید هاشمی نژاد قهرمان لیگ شنا شدند


کمیته فنی شنا با معرفی تیم های برتر، پایان لیگ برتر 98 را که به دلیل شیوع کرونا ناتمام مانده بود اعلام کرد.

- "پرسپولیس" و "شهید هاشمی نژاد" قهرمان لیگ شنا شدند کمیته فنی شنا با معرفی تیم های برتر، پایان لیگ برتر 98 را که به دلیل شیوع کرونا ناتمام مانده بود اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از جلسه کمیته فنی شنا درباره تعیین تکلیف لیگ برتر 1398، پایان لیگ شنا اعلام و تیم های برتر معرفی شدند.

مرحله پایانی رقابت های لیگ برتر شنا سال 1398 به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی استخرها به توصیه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش نیمه کار ماند.

در همین راستا با تصمیم و آرای اکثریت اعضای کمیته فنی شنا ضمن اعلام پایان هفدهمین دوره لیگ شنا جام خلیج فارس سال 1398تیم های پرسپولیس و شهید هاشمی نژاد مشترک به مقام اول و تیم نفت تهران به دوم و تیم کیان گلستان به مقام سوم دست یافتند.

حمید اسکندریون، ریس کمیته فنی شنا ضمن اعلام خبر دلیل این تصمیم را بدین شرح توضیح داد: با نظر به اختلاف نزدیک 15 امتیازی این دوتیم در مجموع دو مرحله برگزار شده و امکان جبران این امتیاز در مرحله سوم و همچنین کسب مقام اول تیم شهید هاشمی نژاد مشهد در مرحله اول و مقام اول تیم پرسپولیس در مرحله دوم باعث رقابت نزدیک این دو تیم شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس و شهید هاشمی نژاد قهرمان لیگ شنا شدند

پرسپولیس و شهید هاشمی نژاد قهرمان لیگ شنا شدند