مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-02سياسي

تمامی اراضی جنگلی، مراتع، بیشه ها جزو اموال عمومی محسوب می شوند


طبق قانون تمامی اراضی جنگلی، مراتع، بیشه ها همه جزو اموال عمومی محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 12 مرداد) طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: مراتع و همه اماکن همچون دریا، دریاچه، معادن و رودخانه ها و سایر همه آب های عمومی، کوه ها و دره ها و همه این ها که جزو اراضی ملی و منابع ملی می شوند، در قانون مشخص شده است.

وی افزود: ما امروز شاهد این هستیم که متأسفانه در شمال کشور بعضی از قسمت هایی را که همه می دانیم از عطیه الهی و جزو منابع ملی و طبیعی هستند را ادعا می کنند که موقوفی است طبق این قانون هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنگل خواری، کوه خواری و دریاخواری ممنوع است گفت: مقام معظم رهبری توصیه کردند که از این منابع باید حراست شود اما ما امروز شاهد این هستیم که مشکلاتی به وجود آمده من خواهشمندم که این موضوعات و ادعای افراد بر اساس ماده یک قانون ملی شدن جنگل ها بررسی شود چرا که کاملاً بی اساس است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانونی که در سال 1342 تصویب شده تمامی اراضی جنگلی، مراتع، بیشه ها همه جزو اموال عمومی محسوب می شوند و متعلق به دولت است مگر اینکه قبل از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اراضی جنگلی، مراتع، بیشه ها جزو اموال عمومی محسوب می شوند

تمامی اراضی جنگلی، مراتع، بیشه ها جزو اموال عمومی محسوب می شوند