مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-02سياسي

تشکیل کمیسیون خانواده در مجلس می تواند مسائل خانواده را در اولویت کشور قرار دهد


مبینا فلاحی، مسئول بسیج خواهران دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه مسئله خانواده در مجلس های پیشین چقدر اهمیت داشته است، - مسئول بسیج خواهران دانشگاه شریف گفت: تشکیل کمیسیون خانواده بسیاری از باگ های قانونی که در این زمینه وجود دارد را می تواند اصلاح کند و بسیاری از مسائل را جزو اولویت های کشور قرار دهد.

مبینا فلاحی، مسئول بسیج خواهران دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه مسئله خانواده در مجلس های پیشین چقدر اهمیت داشته است، گفت: اگر به مجلس های پییشین نگاه کنیم یکی از قوانینی که تصویب شده است قانون تسهیل ازدواج جوانان بوده است که متاسفانه هنوز اجرایی نشده است.

همچنین در مجلس پیشین قوانینی مثل منع ازدواج زیر 18 سال مطرح شد یا مطرح شدن ازدواج یک زن ایرانی با مرد خارجی که این ها خیلی مر بوط به مسئله خانواده محوری نبود.

فلاحی ادامه داد: اینکه چه خلاء ها و کمبود ها و چالش هایی در باره خانواده داریم موضوعات زیادی است که یکی از آن ها بالارفتن سن ازدواج در جوانان است و یکی از دلایل این است که در بسیاری از شهر های بزرگ پروسه مسئولیت دادن به جوانان با تاخیر مواجه است، برای مثال در روستا ها به جوانان از سن کم مسئولیت داده می شود و زودتر وارد بازار کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیسیون خانواده در مجلس می تواند مسائل خانواده را در اولویت کشور قرار دهد

تشکیل کمیسیون خانواده در مجلس می تواند مسائل خانواده را در اولویت کشور قرار دهد