مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-02فرهنگي

برگزاری سومین جشنواره و هفته فیلم ایران در ژاپن


با همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در توکیو، سومین جشنواره و هفته فیلم ایران در ژاپن از دوشنبه تا چهارشنبه (20 تا 22 مردادماه) در پایتخت این کشور برگزار می شود.

- از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن و با همکاری شهرداری میناتوی توکیو، یونی فیلم ژاپن، فدراسیون تولیدکنندگان سینمای ژاپن، اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد فارابی روزهای دوشنبه 20 (10 آگوست) تا چهارشنبه 22 مرداد (12 آگوست) در شهر توکیو برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، در این دوره از جشنواره 7 فیلم سینمایی با زیرنویس ژاپنی و صدای اصلی که از سوی رایزنی فرهنگی به صورت مستقل ترجمه و زیرنویس شده شامل ویلایی ها، مادری، آذر، مستند دفاع مقدس با نام 18 درصد، طعم شیرین خیال، حوض نقاشی و خیلی دور خیلی نزدیک بر اساس جدول اکران به نمایش در خواهد آمد.

همچنین با عنایت به اجرای برنامه در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نیز دو فیلم ویلایی ها و مستند 18 درصد در خصوص جانباز شیمیایی ایرانی در این دوره به نمایش در می آید.

رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن در طول دو سال گذشته 10 فیلم بلند ایرانی را ترجمه و زیرنویس کرده که علاوه بر نمایش در سه دوره از هفته فیلم ایران در ژاپن، در اختیار موسسات فرهنگی، ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین جشنواره و هفته فیلم ایران در ژاپن

برگزاری سومین جشنواره و هفته فیلم ایران در ژاپن