مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-02اجتماعي

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان


تفسیر نقشه های هواشناسی، بیانگر دمای بالای 40 همراه با جوی پایدار طی روزهای آینده در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تفسیر نقشه های هواشناسی، بیانگر دمای بالای 40 همراه با جوی پایدار طی روزهای آینده در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دمای هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه در گرم ترین ساعات به 42 و در خنک ترین زمان به 26 درجه بالای صفر و رطوبت هوا 30 درجه خواهد بود که پدیده غالب جوی به صورت صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با سرعت 20 متر بر ثانیه پیش بینی می شود.

وی افزود: دمای هوا در روز سه شنبه 2 درجه کاهش خواهد داشت و پدیده غالب جوی به صورت قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده که سرعت باد نیز تا 25 متر بر ثانیه برآورد می شود.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری دمای هوا به 40 درجه در بیشترین مقدار می رسد و پدیده غالب جوی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با سرعت 20 متر بر ثانیه است که رطوبت هوا 35 درجه پیش بینی می شود.

ارغوانی با اشاره به بارش های تابستانی دشت کاشان، گفت: متوسط بارش های روز جمعه گذشته در این منطقه 2 میلی متر بود که بارش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان

توصیه های هواشناسی کشاورزی در کاشان