مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-02ورزشي

مس در سومین سال حضور در فوتسال زنان قهرمان می شود؟


سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان می گوید در سومین سال حضور تیم خود در لیگ برتر تلاش می کنند تا اشتباهات گذشته خود تکرار نکنند و با پیروزی در فینال به قهرمانی برسند.

- سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان می گوید در سومین سال حضور تیم خود در لیگ برتر تلاش می کنند تا اشتباهات گذشته خود تکرار نکنند و با پیروزی در فینال به قهرمانی برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با پیروزی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی به فینال رسید و برای مشخص شدن حریف خود در این مرحله باید منتظر دیدار تیم های ملی حفاری اهواز و سایپا تهران باشد که جمعه، 17 مرداد برگزار می شود.

عاطفه رضایی، سرمربی مس در مورد عملکرد تیم خود در بازی برگشت نیمه نهایی به ایسنا گفت: می دانستیم بازی سختی داریم چون پنج ماه از میادین بودیم و تمرین نداشتیم، علاوه بر این تیم مشهد هم قوی بود و برای رسیدن به فینال بازی می کرد.

با اینکه بازی حساسیت وحواشی خاصی داشت اما برنده شدیم.

شانس آوردیم که در دقیقه چهار نیمه اول گل زدیم، تیم مشهد در حالی که 9 دقیقه به پایان بازی مانده بود به پاورپلی روی آورد و دروازه ما را باز کرد در نتیجه حساسیت بازی خیلی بیشتر شد اما خوشبختانه گل دوم را زدیم و به فینال رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس در سومین سال حضور در فوتسال زنان قهرمان می شود؟

مس در سومین سال حضور در فوتسال زنان قهرمان می شود؟