مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-02سياسي

تاکید رییس سازمان زندان ها بر مشارکت مردم در حمایت از زندانیان


رییس سازمان زندان ها با بیان اینکه مراقبت از خانواده زندانی بخشی از فرآیند اصلاح و تربیت است، گفت: در انجمن حمایت از زندانیان باید به سمتی برویم که زمینه مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی حاج محمدی، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در جلسه انجمن حمایت زندانیان مرکز اظهار کرد: زندانیان بخشی از عائله تحت تکفل نظام هستند و همین موضوع مسئولیت ما را بویژه در رسیدگی به خانواده زندانیان سنگین تر می کند.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و نوع نگرش ایشان نسبت به زندان و زندانی گفت: طبق فرمایش صریح ایشان نباید طوری عمل کنیم که خدای ناکرده زندانی و خانواده او به واسطه عملکرد ما در زندان فاسد و بیچاره شود.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم در فرآیند اصلاح و تربیت که مأموریت اصلی ما در امر زندانبانی است موفق باشیم می بایست بخشی از دغدغه های زندانی را که مربوط به خانواده اوست رفع کنیم و البته بخش عمده آن به عهده انجمن حمایت است.

رییس سازمان زندان ها با بیان اینکه مراقبت از خانواده زندانی بخشی از فرآیند اصلاح و تربیت است، تصریح کرد: زندانی تا وقتی دغدغه خانواده و همسر و فرزند دارد نمی توان انتظار داشت آموزش های فرهنگی و مهارت آموزی در زندان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس سازمان زندان ها بر مشارکت مردم در حمایت از زندانیان

تاکید رییس سازمان زندان ها بر مشارکت مردم در حمایت از زندانیان