مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-02ورزشي

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی و استخرهای استان تهران به مدت یک هفته


مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از تعطیلی مجدد اماکن ورزشی، سالنهای بدنسازی و استخرهای سرپوشیده به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

- مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از تعطیلی مجدد اماکن ورزشی، سالنهای بدنسازی و استخرهای سرپوشیده به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

رضا گل محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که تهران از نظر بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونای استان تهران کلیه اماکن ورزشی، سالنهای بدنسازی و استخرهای سرپوشیده مجددا از امروز به مدت یک هفته دیگر تعطیل شد.

البته رشته های انفرادی مشکلی برای فعالیت ندارند و فعالیت آنها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کماکان ادامه دارد.

وی همچنین از افتتاح 8 پروژه عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد و گفت: برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها منتظر تعیین زمان از سوی وزیر ورزش و استاندار تهران هستیم تا این 8 پروژه عمرانی را در نقاط مختلف تهران به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کنیم.

گل محمدی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی و استخرهای سرپوشیده حدود 28 هزار نفر شاغل در این اماکن 4 ماه است به خاطر عدم درآمدزایی حقوقی دریافت نکرده اند و من نگران هستم که تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی و استخرهای استان تهران به مدت یک هفته

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی و استخرهای استان تهران به مدت یک هفته