مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-02بين الملل

روایت الیور استون از سیاست در آمریکا/ مجبور نیستیم باور کنیم!


کارگردان سرشناس آمریکایی با تاکید می گوید پوتین نقشی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا نداشت و همه این جنس حرف ها صرفاً در راستای جنگ سرد و با هدف فروش تسلیحات مطرح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اولیور استون در مصاحبه ای گفت: من دروغگو نیستم و نمی توانم ببینم اکثریت قریب به اتفاق، به یک چیز غلط باور دارند.

این کارگردان که 3 بار جایزه اسکار را برده و نزدیک به 30 سال پیش فیلم جی اف کی را با زیر سوال بردن داستان رسمی ترور جان اف کندی ساخت، در مصاحبه ای درباره کتاب جدید خاطراتش به دنبال نور: نویسندگی، کارگردانی و بقا صحبت کرد و گفت برچسب هایی که می زنند آسیب زننده هستند؛ گرچه نه به خود او، ولی به فیلم هایش.

این کارگردان 73 ساله گفت: سیاست بر فیلمسازی هم سایه می اندازند و من این را دریافته ام، اما باید چه کار کنم؟ وقتی از من نظرم را می پرسید، خب بیان می کنم.

بعضی وقت ها سعی می کنم سیاستمدارانه و دیپلماتیک حرف بزنم، اما من دروغگو نیستم و نمی توانم با آنچه اکثریت از تاریخ می گویند همراه شوم.

وی درباره ترور کندی گفت: باید حداقل دو تیرانداز وجود می داشت و اوسوالد حتی یکی از آن ها هم نبود.

وی همچنین تاکید کرد که ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه که استون با وی در سال 2017 وقت زیادی را سپری کرد تا مستند مصاحبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت الیور استون از سیاست در آمریکا/ مجبور نیستیم باور کنیم!

روایت الیور استون از سیاست در آمریکا/ مجبور نیستیم باور کنیم!