مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-02اقتصادي

فرآیند سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری اردبیل تسریع می یابد


معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی اردبیل با اشاره به اینکه تمامی فعالیت های میراث فرهنگی در اردبیل پیوست زیست محیطی دارد، گفت: فرآیند سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری از سیاست های کلی میراث فرهنگی استان اردبیل است.

- ایسنا/اردبیل معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی اردبیل با اشاره به اینکه تمامی فعالیت های میراث فرهنگی در اردبیل پیوست زیست محیطی دارد، گفت: فرآیند سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری از سیاست های کلی میراث فرهنگی استان اردبیل است.

فرزاد کیسان در گفت و گو با ایسنا، به اقدامات سازمان میراث فرهنگی در محوطه پل تاریخی ازناو اشاره کرد و گفت: پل های معلق متعددی در اردبیل احداث و راه اندازی شده است که از این میان پل معلق ازناو در چارچوب بخشنامه های مناطق نمونه گردشگری در حال مطالعه است.

وی از مطالعه ضوابط و بخشنامه های مناطق نمونه گردشگری در اردبیل خبر داد و بیان کرد: طرح مطالعاتی پل معلق ازناو به شورای توسعه و برنامه ریزی استان اردبیل ابلاغ شده است تا بعد از بررسی در این شورا توسط مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی طرح مطالعاتی آن ابلاغ شود.

کیسان افزود: به محض تایید از سوی شورای توسعه و برنامه ریزی استان فراخوان جذب سرمایه گذار برای این پل نیز منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری اردبیل تسریع می یابد

فرآیند سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری اردبیل تسریع می یابد