مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-01پزشكي

شرکت آبفا به رفع مشکلات شبکه آب روستایی، توجه بیشتری نماید


شرکت آبفا به عنوان متولی تامین آب سالم با توجه بیشتری نسبت به رفع مشکلات شبکه آب روستایی اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مهران احمدی بلوطکی سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات بهداشتی کشورهای در حال پیشرفت، اظهار کرد: یکی از این مشکلات عدم برخورداری از آب آشامیدنی سالم است.

وی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت آب روستایی افزود: یکی از دلایل بروز بیماری های مهمی همچون وبا، هپاتیت، انواع اسهال ها، انواع بیماری های انگلی روده ای، حصبه و.

میتواند ناشی از عدم دسترسی به آب سالم باشد.

مهران احمدی بلوطکی اذعان کرد: متولی تأمین آب سالم و بهداشتی برای مردم شرکت آبفا است که لازم است در این زمینه توجه بیشتری از سوی متولی امر صورت پذیرفته و با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نسبت به رفع مشکلات شبکه آب روستایی اقدام نماید.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: منظور از آب سالم آبی است که فاقد بو، طعم و رنگ باشد و عوامل فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی آن در حد استانداردهای مصوب باشد و مصرف آن عارضه سویی در کوتاه مدت یا دراز مدت در انسان ایجاد نکند.

وی ادامه داد: کارشناسان بهداشتی بصورت مستمر امر نظارت بر شبکه آبرسانی شهری و روستایی را در دستور کار و فعالیت های خود قرار داده و وضعیت میکروبی و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آبفا به رفع مشکلات شبکه آب روستایی، توجه بیشتری نماید

شرکت آبفا به رفع مشکلات شبکه آب روستایی، توجه بیشتری نماید