مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 02:202020-08-01سياسي

کرونا اشراف دولت بر سایر نهادها را بیشتر کرده است


نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: کرونا باعث شده دولت ابتکار عمل را همه زمینه ها در دست داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: کرونا باعث شده دولت ابتکار عمل را همه زمینه ها در دست داشته باشد.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا برتمام عرصه ها و جنبه های زندگی انسان در سرتاسر جهان تاثیر گذاشته است، اظهار کرد : به عنوان مثال در عرصه اقتصادی اثراتی مانند ایجاد رکود اقتصادی، افزایش بیکاری، کاهش تولیدات و صادرات و منفی شدن اقتصاد کشورها، از جمله کشور ما را به دنبال داشته است .

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: همچنین در عرصه اجتماعی نیز از زمان شیوع این ویروس، ما شاهد افزایش اختلافات خانوادگی، بالا رفتن خشونت های اجتماعی، کاهش آمار ازدواج و افزایش طلاق و سایر مشکلات از این دست هستیم .

وی ادامه داد: در عرصه فرهنگی نیز شیوع کرونا توقف اکثر فعالیت های فرهنگی مانند نمایشگاه ها ، جشنواره ها، همایش ها، رکود تولیدات فرهنگی و هنری و مواردی این چنینی را به دنبال داشته است .

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کرونا بر سیاست اکثر کشورهای جهان اثراتی بسیار جدی به جای گذاشته است، بیان کرد: به عنوان مثال اینکه محبوبیت تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا اشراف دولت بر سایر نهادها را بیشتر کرده است

کرونا اشراف دولت بر سایر نهادها را بیشتر کرده است