مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 23:052020-08-01سياسي

ترم آینده دانشجویان دندانپزشکی مجازی شد/آغاز آموزش نودانشجویان از بهمن


دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از مجازی شدن آموزش ترم آینده دانشجویان دندانپزشکی خبر داد و گفت: احتمال زیاد ترم آینده دانشجویان جدیدالورد دندانپزشکی نیز از بهمن ماه شروع خواهد شد.

- دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت اعلام کرد ترم آینده دانشجویان دندانپزشکی"مجازی" شد/آغاز آموزش نودانشجویان از بهمن دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از مجازی شدن آموزش ترم آینده دانشجویان دندانپزشکی خبر داد و گفت: احتمال زیاد ترم آینده دانشجویان جدیدالورد دندانپزشکی نیز از بهمن ماه شروع خواهد شد.

دکتر بهزاد هوشمند در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح جزییات برنامه آموزشی دانشجویان رشته دندانپزشکی برای ترم آینده پرداخت و اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا،هماهگی های لازم در دبیرخانه شورای آموزش های تخصصی و هماهنگی های بین بخشی، با حضور معاونت درمان وزارت بهداشت دستورالعمل های متعددی در خصوص وضعیت آموزش دانشجویان مختلف از جمله دانشجویان دندانپزشکی تدوین شد و دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور نیز برنامه ریزی خوبی در این زمینه انجام دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس در ترم جاری، آموزش دانشجویان دندانپزشکی در سطوح مختلف عمومی و تخصصی به صورت پلکانی با لحاظ تمامی جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم آینده دانشجویان دندانپزشکی مجازی شد/آغاز آموزش نودانشجویان از بهمن

ترم آینده دانشجویان دندانپزشکی مجازی شد/آغاز آموزش نودانشجویان از بهمن