مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 18:202020-08-01اقتصادي

افزایش 300 درصدی تعرفه های پزشکی در کشور


افزایش تعرفه ها در کشور رشد 200 تا 300 درصدی داشته که اگر این افزایش هزینه ها جبران نشود ادامه فعالیت بسیاری از مراکز درمانی دچار مشکل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا از مشهد، علی بیرجندی نژاد رییس سازمان نظام پزشکی مشهد در جمع اصحاب رسانه گفت: به طور کلی از زمان شیوع ویروس کرونا در مشهد 200 مبتلا به این ویروس از کادر درمان داشته ایم که تاکنون 13 تن از این افراد که شامل پزشک، کمک بهیار و پرستار بودند به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در خصوص کاهش اپیدمی ویروس کرونا افزود: از مهمترین اقداماتی که تاکنون انجام داده ایم بحث اطلاع رسانی درباره این ویروس؛ پاسخگویی به سئوالات مردمی و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و سایت‌ها بوده است.

بیرجندی نژاد گفت: ما به عنوان سازمان نظام پزشکی به دنبال مطالبه همکاران پرستار و به طور کلی کادر درمان هستیم و علت اینکه بسیاری از مطالبات کادر درمان به تعویق افتاده به شرایط مالی کشور باز می‌گردد.

وی با اشاره به سازمان‌های بیمه‌ای در کشور تصریح کرد: بخش مهمی از مطالبات کادر درمان به این سازمان‌ها بر می‌گردد و ده روز قبل با هیات مدیره پرستاران جلسه‌ای داشته ایم که منجر به صدور بیانیه مشترک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 300 درصدی تعرفه های پزشکی در کشور

افزایش 300 درصدی تعرفه های پزشکی در کشور