مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 17:402020-08-01سياسي

چه تعداد معتاد متجاهر در استان کرمان هست؟


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: با بررسی های صورت گرفته در سال گذشته 1800 نفر معتاد متجاهر در استان کرمان داشتیم که شاید آمار کمتر از این باشد.

- ایسنا/کرمان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: با بررسی های صورت گرفته در سال گذشته 1800 نفر معتاد متجاهر در استان کرمان داشتیم که شاید آمار کمتر از این باشد.

محمدرضا انارکی محمدی شامگاه شنبه 11 مردادماه در جمع خبرنگاران با موضوع ساماندهی معتادین متجاهر اظهار کرد: اعتیاد یک بیماری اجتماعی است که عوارض جسمی و روانی دارد و تا زمانی که به علل گرایش به اعتیاد توجه نشود، این موضوع وجود دارد.

وی در ادامه افزود: با بررسی های صورت گرفته در سال گذشته 1800 نفر معتاد متجاهر در استان کرمان داشتیم که شاید آمار کمتر از این باشد.

انارکی محمدی تصریح کرد: تغییر نگرش در بیمار انگاشتن فرد معتاد، دست را باز گذاشت تا در درمان معتادین متجاهر اقدام شود و با این رویکردها مراکز ماده 16 در کشور راه اندازی شد و یک مرکز در استان کرمان بود.

وی با اشاره به اینکه زمان نگهداری در مراکز ماده 16 کم بود، بیان کرد: در شرایط کرونا دستورالعمل آمد که تا یک سال نگهداری شوند و امیدواریم این چرخه کامل شود و روند علمی را با همکاری همه دستگاه ها برای درمان معتادین داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد معتاد متجاهر در استان کرمان هست؟

چه تعداد معتاد متجاهر در استان کرمان هست؟