مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 17:202020-08-01حوادث

سیل 50 باب منزل مسکونی را دچار آبگرفتگی کرد


در حالی که اواسط تابستان در اوج گرما اغلب مناطق کشور را خشکی فراگرفته در جنوب استان اردبیل بارش شدید باران سیل به راه انداخت.

- فرماندار خلخال 11مرداد در جریان بازدید از روستای خوجین خلخال که یکی از روستاهای سیل زده در این شهرستان به شمار می رود، به بارش شدید باران در بامداد شنبه اشاره و اظهار کرد: این بارش ها به آبگرفتگی 50 واحد مسکونی منجر شده و خساراتی را به همراه داشت.

بابایی خاطرنشان کرد: به دنبال جاری شدن سیل دو باب منزل در روستای خوجین نیز بین 50 تا 70 درصد تخریب شده وهمچنان تلاش امدادگران بر کمک رسانی به حادثه دیدگان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کنار نیروهای امدادی اکیپ های ارزیابی نیز در حال برآورد خسارت این سیل هستند تا میزان دقیق این خسارت ها مشخص و به مسئولان کشوری اعلام شود.

فرماندار خلخال افزود: هرچند از ساعت 4 بامداد و به دنبال رگبار شدید بارش مداوم باران به مناطق شهری و روستایی خسارت زده اما این حوادث تلفات جانی به همراه نداشته است.

بابایی گفت: دو هفته پیش نیز با جاری شدن سیل خسارات زیادی به باغات و مزارع شهرستان خلخال وارد شد که انتظار می رود با توجه به شرایط خاص کشاورزان، باغداران و دامداران، هرچه سریعتر جبران خسارت این حوادث قهری و ناگوار انجام شده تا رضایت ساکنان این مناطق فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل 50 باب منزل مسکونی را دچار آبگرفتگی کرد

سیل 50 باب منزل مسکونی را دچار آبگرفتگی کرد