مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 16:052020-08-01سياسي

سبزی: مشکلات تولید قبل از بحرانی شدن برطرف شود


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جهش تولید باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که مشکلات صنعت و تولید قبل از اینکه به بحران تبدیل شود با اتخاذ راهکارهای مناسب برطرف و از بروز هرگونه چالش کارگری جلوگیری شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جهش تولید باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که مشکلات صنعت و تولید قبل از اینکه به بحران تبدیل شود با اتخاذ راهکارهای مناسب برطرف و از بروز هرگونه چالش کارگری جلوگیری شود.

حجت الاسلام محمد سبزی امروز شنبه 11 مردادماه در جریان بازدید از 6 واحد تولیدی و صنعتی در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه اظهار کرد: بازدید میدانی و بررسی مشکلات صنایع منجر به احصای نیازهای تولید و مطالبات تولیدکنندگان خواهد شد و قبل از حادتر شدن مشکلات، برای برون رفت از آنها تصمیم گیری و تصمیم سازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای برطرف شدن برخی مشکلات صنایع در حیطه اختیارات استان و برخی دیگر در حوزه اختیارات و ضوابط کلان کشور و در سطح ملی باید تصمیم گیری شود، افزود: مجلس شورای اسلامی با رصد دقیق موانع تولید، نیازهای بنگاه های اقتصادی را با وضع قوانین مناسب و اصلاح قوانین دست و پاگیر و ناکارآمد پیگیری می کند و در خانه ملت در این حوزه برنامه ریزی و تصمیم سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزی: مشکلات تولید قبل از بحرانی شدن برطرف شود

سبزی: مشکلات تولید قبل از بحرانی شدن برطرف شود