مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-01حوادث

دستگیری عامل سرقت موتور کولرهای آبی در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل سرقت موتور کولرهای آبی از ساختمان ها و رمزگشایی از 40 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: تیم های تجسس کلانتری شفا در مشهد مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران در یک ماموریت ضربتی که با محوریت دستگیری سارقان کولرهای آبی ساختمان ها اجرا شد، یکی از عاملان اصلی این سرقت ها را درحوزه استحفاظی خود دستگیر کردند.

وی متذکر شد: پلیس در بازرسی از وسایل همراه متهم یک دستگاه موتور کولر آبی کشف کرد و جوان 28 ساله که غافلگیر شده بود در تحقیقات اولیه اعتراف کرد ساعت 4 بامداد، این موتور کولر را از یک ساختمانی در محدوده بلوار خیام سرقت کرده است.

صارمی ساداتی تصریح کرد: متهم در تحقیقات بعدی پلیس اعتراف کرد به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد و روزانه حداقل 30 هزار تومان خرج تهیه مواد افیونی اش است و تاکنون مرتکب حدود 40 فقره سرقت موتور کولر شده است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم دستگیر شده در بخشی از اعترافات خود بیان کرده با دسته کلیدی که در اختیار داشت، اوایل بامداد قفل درهای ورودی ساختمان ها را امتحان و قفل های ناایمن را با این کلیدها باز می کرده و وجود چنین ضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل سرقت موتور کولرهای آبی در مشهد

دستگیری عامل سرقت موتور کولرهای آبی در مشهد