مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-01پزشكي

ورزش های ارزانی که می توان در منزل انجام داد


برای دوران شیوع کرونا، مخصوصا با تاثیر فعالیت بدنی بر پیشگیری از ابتلا لازم است ورزش هایی را در خانه انجام دهید، و ما ارزان ترین آن ها را به شما معرفی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، حمید ملکشاهی نیا متخصص فیزیولوژی ورزشی، در مورد نوع ورزش هایی که می توان در خانه انجام داد؟ گفت: در منزل و محیط های باز می توانیم ورزش های مختلفی مبتنی بر وزن بدن یا مبتنی بر وسایل ورزشی خانگی انجام دهیم.

ورزشهای مبتنی بر وزن بدن وی ادامه داد: از ورزشهای مبتنی بر وزن بدن میتوان به تمرینات با وزن بدن (مثل شنای سوئدی، دراز نشست، لانگز و.

)، تمرینات یوگا، تمرینات کششی، تمرینات ایزومتریک، تمرینات پیلاتس بدون وسیله و روی تشک (این نوع تمرینات هم بر بدن و هم بر ذهن افراد تاثیرات مفیدی دارد) اشاره کرد.

ورزشهای مبتنی بر وسایل ورزشی خانگی این متخصص فیزیولوژی ورزشی با بیان اینکه از ورزشهای مبتنی بر وسایل ورزشی خانگی، میتوان به دویدن روی تردمیل، دوچرخه سواری، تمرین با انواع کش های تمرینی مثل کش ­های تراباند اشاره کرد، گفت: پیلاتس و TRX، تمرین با انواع توپها مثل جیم بال و مدیسن بال، طناب زدن و تمرینات با وزنه به طوری که شما می توانید با دو دمبل (یا استفاده از وسایل منزل به جای دمبل) انواع تمرین برای تقویت قسمتهای مختلف بدن در خانه را انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش های ارزانی که می توان در منزل انجام داد

ورزش های ارزانی که می توان در منزل انجام داد