مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-01دانش

دانشگاه آزاد دارای یک سازوکار مناسب در جذب دانشجوی خارجی است


امروز دانشگاه آزاد اسلامی دارای یک سازوکار مناسب برای جذب دانشجوی خارجی است و این امر اتفاقی در دانشگاه صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی در مراسم معارفه علاءالدین بروجردی معاون جدید بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز برگزار شد، گفت: سؤال مهمی که در حوزه امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی مطرح است، این است که چرا این دانشگاه اصرار دارد از دیپلمات های ورزیده کشور در حوزه دیپلماسی الهام بخش و دیپلماسی مقاومت بهره ببرد؟ طهرانچی با تأکید بر اینکه دیپلماسی علم، بخشی از دیپلماسی عمومی کشور است، گفت: در 40 سال گذشته هر کجا که به اهل فن رجوع نشده و تنها از دانشگاهیان که از دور دستی بر آتش داشته اند، استفاده شده، موفقیتی به دست نیامده که این موضوع اهمیت استفاده از متخصصان و خبرگان را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در تمام کشورهای پیشرفته، دیپلماسی علمی بخشی از دیپلماسی عمومی و دیپلماسی رفتار با کشورهای دیگر است.

لذا با توجه به اهمیت این موضوع، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نهادی که 40 درصد از آموزش عالی و آموزش عمومی کشور را برعهده دارد، در صدد است تا از تجربه حضور دیپلمات هایی که به دیپلماسی علم و مقاومت واقفند و به آن اعتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد دارای یک سازوکار مناسب در جذب دانشجوی خارجی است

دانشگاه آزاد دارای یک سازوکار مناسب در جذب دانشجوی خارجی است