مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-01سياسي

پلمب 35 سفره خانه در قرچک


فرماندار شهرستان قرچک از پلمب 35 سفره خانه به دلیل عدم تمکین به مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد و گفت: با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی صنوف بدون تعارف با این دسته از واحدها برخورد قانونی خواهیم داشت.

- بهمن خطیبی ظهر شنبه 11 مرداد در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قرچک افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا به ویژه از زمان اعلام وضعیت قرمز در قرچک، پروتکل های بهداشتی به تمام واحدها بخصوص تالارداران، آرایشگاه های زنانه، سفره خانه ها و سایر صنوف از سوی اداره صمت ابلاغ شده و به صراحت اعلام می کنیم در صورت عدم تمکین نسبت به پلمب واحدهای متخلف اقدام می شود.

وی تصریح کرد: ارتباط مستقیم دستگاه های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برای پیشگیری و مدیریت حوادث ضروری است.

خطیبی ادامه داد: نیازمند است همه ادارات در حوزه بحران بخصوص در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا ضمن داشتن اقدامات پیشگیرانه و حرکت برنامه محور، بازدید مداوم از حوزه های زیرمجموعه را در دستور کار قرار دهند تا زنجیره انتقال این بیماری روز به روز کاهش یابد.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و امکانات محدود بهداشتی و درمانی در جنوب شرق استان تهران و ظرفیت اند بیمارستان های منطقه، باید همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 35 سفره خانه در قرچک

پلمب 35 سفره خانه در قرچک