مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-01سياسي

مستند یاوران انقلاب در خراسان جنوبی تهیه و تدوین می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تهیه مستند از یاوران انقلاب در استان در حال تدوین است و امیدواریم به زودی به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد ملایی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی متشکل از بسیاری نهادها و گروه های مردمی است.

وی با بیان اینکه تاسیس شورای تبلیغات اسلامی در 12 مرداد 59 با موافقت حضرت امام رسماً انجام شد، افزود: یک انقلاب عظیم در سال 57 به وسیله مردم به پیروزی رسید که گفتمان بزرگی در جهان ایجاد و نظام مردم سالار دینی با آرمان های بلند و جهانی شکل گرفت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: عقاید و باورهای انقلاب باید ترویج و از آنها دفاع شود لذا هدف از تشکیل شورا، هماهنگی در تبلیغات برای خنثی سازی اهداف دشمن و رسیدن به آرمان های بلند انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه طبق اساس نامه شورا، سیاست گذاری برنامه ریزی و راهبری در برگزاری مراسمات ملی و مناسبتی بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هر مراسمی به لحاظ انقلابی، فرهنگی و سیاسی نقش و مشارکت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند یاوران انقلاب در خراسان جنوبی تهیه و تدوین می شود

مستند یاوران انقلاب در خراسان جنوبی تهیه و تدوین می شود