مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-01اقتصادي

بیمه 500هزار خانه روستایی در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه بود


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت:ماهیت خدمات این بانک کمک رسانی به اقشار متوسط و ضعیف و توانمندسازی آنهاست ومأموریت و مسئولیت اجتماعی آن نیز باید در راستای تقویت معیشت اقشار ضعیف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اقدامات و برنامه های مسئولیت اجتماعی این بانک اظهار کرد: بانک مهر ایران اقدامات شایسته ای را برای توانمندسازی هموطنانمان در مناطق محروم انجام داده که بیمه بازسازی و تجهیز نزدیک به 500 هزار خانه روستایی در مقابل حوادث و بلایای طبیعی یکی از این اقدامات است.

اکبری بیان کرد: وقوع بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و خسارت های ناشی از آن در نقاط مختلف کشور تلنگری برای توجه به ضرورت بیمه، به ویژه در مناطق روستایی است.

وی افزود: وقوع زلزله های مختلف مانند زلزله کرمانشاه تجربه تلخی بود تا ضرورت توجه به آینده نگری در مقابل حوادث و بلایای طبیعی برای جبران خسارت های ناشی از آن زیر ذره بین قرار گیرد؛ همچنین وقوع سیل در بیش از 20 استان کشور بار دیگر ضرورت توجه به این امر را به عنوان جایگزینی برای افسوس و رنج بعد از حادثه نشان داد.

مدیرعامل بانک مهر ایران ضمن تأکید بر اهمیت بیمه تصریح کرد: بیمه کالایی اجتماعی محسوب می شود که نقشی مهم و غیر قابل انکار در تسریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه 500هزار خانه روستایی در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه بود

بیمه 500هزار خانه روستایی در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه بود