مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-01سياسي

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در فارس


با تلاش مداوم اعضای یکی از شعب حل اختلاف شهرستان شیراز، یک پرونده قصاص با بخشش اولیای دم، مختومه شد و یک محکوم به اعدام زندگی دوباره یافت.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری استان فارس گفت: با تلاش مداوم اعضای یکی از شعب حل اختلاف شهرستان شیراز، یک پرونده قصاص با بخشش اولیای دم، مختومه شد و یک محکوم به اعدام زندگی دوباره یافت.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در توضیح این پرونده، گفت: حدود هفت سال پیش در یکی از روستاهای شهرستان کوار در استان فارس، به دنبال اختلاف بین 2 خانواده درگیری واقع و جوانی کشته شد؛ بعد از تشکیل پرونده و انجام مراحل رسیدگی قضایی، قاتل به قصاص نفس محکوم و رای از سوی دیوان عالی تایید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، موسوی ادامه داد: با نهایی شدن حکم و شرایط پرونده، اعضای شعبه 72 شورای حل اختلاف شیراز تلاش خود را برای اخذ رضایت اولیای دم آغاز کرد و پس از ماه ها تلاش و پیگیری مستمر موفق و مقرر شد که با پرداخت دیه، خانواده مقتول از قصاص بگذرند.

رییس شورای قضایی فارس افزود: خداوند در آیه 178 از سوره بقره عفو وگذشت به ویژه در حال قدرت بر انتقام و مجازات را ستوده و بر کسانی که در موضع قدرت وتوان قرار دارند ولی از حق خویش می گذرند و با بزرگواری چشم بر مجازات می بندند آفرین می فرستد وآن را به عنوان امری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در فارس

رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در فارس