مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-01دانش

بررسی درمان های جایگزین ناباروی در «پایان ناباروری»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مینا هاشمی مجری برنامه پایان ناباروی در این برنامه میزبان دکتر فرهاد یغمایی متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری، - مجله علمی پایان ناباروی امروز 11 مرداه ماه به موضوع درمان های جایگزین ناباروی: اهدای تخمک و جنین اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مینا هاشمی مجری برنامه پایان ناباروی در این برنامه میزبان دکتر فرهاد یغمایی متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری، مسئول کیلینیک اهدا عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا و دکتر بهزاد قربانی روانپزشک، عضو هیات علمی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا می شود.

پخش صدای دو مخاطب خانم و آقایی که از روش درمان های جایگزین استفاده کرده اند و صاحب فرزند شده اند، مادرانه با اجرا و صدای الهه رضایی مجری خاطره انگیزدهه ی شصت و ارتباط با مخاطب با اجرای محمد طالبی از دیگر بخش های این برنامه است.

پایان ناباروری به تهیه کنندگی مرجان بیات و اجرای مینا هاشمی محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است که با مشارکت پژوهشگاه علوم و فناوری های نوین زیستی ابن سینا تولید و شنبه ها ساعت 19 از شبکه چهار پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی درمان های جایگزین ناباروی در «پایان ناباروری»

بررسی درمان های جایگزین ناباروی در «پایان ناباروری»