مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-01سياسي

رقم مالیات خانه های خالی به 6 تا 18 برابر افزایش یافت


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در طرح اخذ مالیات از خانه های خالی، مالیات بر درآمد اجاره برای سال اول 6 برابر، سال دوم 12 برابر و سال سوم 18 برابر در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، سید احسان خاندوزی درباره اصلاحات صورت گرفته برای تقویت نظام اخذ مالیات از خانه های خالی در کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: بر اساس اصلاحات صورت گرفته در طرح اخذ مالیات از خانه های خالی، مالیات بر درآمد اجاره برای سال اول شش برابر، سال دوم 12 برابر و سال سوم 18 برابر در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اینکه هر نوع مالیات به شکل عادلانه اخذ شود، نیازمند نظام اطلاعات اقتصادی هستیم، از این رو در بحث اخذ مالیات از خانه های خالی، بر ضرورت ایجاد سامانه املاک و اسکان در کشور تأکید شد تا بر مبنای آن مالیات های حوزه مسکن اخذ شود.

وی گفت: به جهت اینکه بانک اطلاعاتی سامانه املاک و اسکان از قوت کافی برای مالیات ستانی برخوردار باشد، دستگاه های اجرایی مکلف شدند که اطلاعات مورد نیاز این سامانه را با قید فوریت در اختیار قرار دهند و در صورت استنکاف مأموران دولتی از اجرای این قانون، به انفصال از خدمات دولتی محکوم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم مالیات خانه های خالی به 6 تا 18 برابر افزایش یافت

رقم مالیات خانه های خالی به 6 تا 18 برابر افزایش یافت