مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-01اجتماعي

اجرای طرح توانمندسازی زنان روستایی با پوشش 520 سوادآموز در همدان


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح توانمندسازی زنان و دختران روستایی با پوشش بیش از 520 سوادآموز در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه خدابنده لو ظهر شنبه در جمع مدیران آموزش و پرورش گفت: طرح توانمندسازی زنان روستایی با شرکت 5 هزار و 300 سوادآموز در کل کشور اجرا شد که از این میزان بیش از 520 سوادآموز از استان همدان شرکت داشتند.

خدابنده لو افزود: افزایش پوشش تحصیلی زنان و دختران روستایی بازمانده از تحصیل، فراهم کردن زمینه های رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی های زنان و دختران روستایی و توانمند سازی آنان در زمینه مهارت های زندگی و ارتقای کمی و کیفی شاخص های دسترسی به منابع و امکانات به ویژه در حوزه آموزش، تسهیل در بهبود فرآیندهای یاددهی- یادگیری با افزایش سطح انگیزشی از اهداف کیفی این طرح است.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح، وام خود اشتغالی به زنان و دختران شرکت کننده پرداخت می شود.

ثبت نام 87 درصد دانش آموزان استان همدان در سامانه سناد مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز از ثبت نام بیش از 87 درصد دانش آموزان استان در سامانه سناد خبر داد.

محمد پورداود گفت: تاکنون بیش از 87 درصد دانش آموزان استان همدان در دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم موفق به ثبت نام قطعی در سامانه سناد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی زنان روستایی با پوشش 520 سوادآموز در همدان

اجرای طرح توانمندسازی زنان روستایی با پوشش 520 سوادآموز در همدان