مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-01اقتصادي

شناسایی و آموزش و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در جهاددانشگاهی قم


مسئول واحد اشتغال جهاد دانشگاهی قم گفت: سازمان ستفا در قم در بحث شناسایی و اموزش و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اتصال آنها به بازار موفق عمل کرده است.

- ایسنا/قم مسئول واحد اشتغال جهاد دانشگاهی قم گفت: سازمان ستفا در قم در بحث شناسایی و اموزش و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اتصال آنها به بازار موفق عمل کرده است.

یاسر شریفی در گفت گو با ایسنا بیان کرد: جهاد دانشگاهی در یک برنامه چهار مرحله ای ازسال 1377 بطور تخصصی وارد حوزه اشتغال شد، در مرحله اول اقدام به تشکیل ستاد اشتغال کرد و در سال های آتی فازهای بعدی کلید خورد و سازمان همیاری اشتغال دانش آموختان ایجاد شد و در فاز سوم سال در 1383 شعب، مراکز و واحدهای استانی وابسته به سازمان اشتغال راه اندازی شد.

وی درخصوص ارتباط جهاد دانشگاهی با بدنه دانشجویی دانشگاه ها افزود: دانش آموختگان سرمایه عظیم کشور هستند و در همین راستا جهاد دانشگاهی توانست در حوزه حمایت از فناوران، ساماندهی نظام هدایت و حمایت شغلی و توانمندسازی دانش آموختگان درجهت توسعه مشاغل جدید وارد عمل شود و حرفی برای گفتن داشته باشد.

شریفی ادامه داد: سال1393 فازچهارم این برنامه که تجاری سازی فناوری در امور پارک ها و مراکز رشد بود کلید خورد و در حال حاضر نیز فعالیت ها و برنامه های ترویجی سازمان تجاری سازی فناوری و اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و آموزش و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در جهاددانشگاهی قم

شناسایی و آموزش و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در جهاددانشگاهی قم