مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-01سياسي

تصویب تشکیل کمیته شناسایی قوانین متضاد حوزه ایثارگری در مجلس


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل فراکسیون ایثارگران در مجلس گفت: تشکیل کمیته های شناسایی قوانین متضاد در حوزه ایثارگری و ساماندهی مسکن و اشتغال ایثارگران در فراکسیون ایثارگران مجلس مصوب شد.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل فراکسیون ایثارگران در مجلس گفت: تشکیل کمیته های شناسایی قوانین متضاد در حوزه ایثارگری و ساماندهی مسکن و اشتغال ایثارگران در فراکسیون ایثارگران مجلس مصوب شد.

محمدصالح جوکار امروز یازدهم مردادماه، در جلسه امضای تفاهم نامه تأمین زمین و ساخت 3700 واحد مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در راستای رفع مطالبات جامعه ایثارگری، اظهار کرد: حل مشکلات جانبازان و تکریم از ایثارگران باید سرلوحه اقدامات اجرایی مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل فراکسیون ایثارگران در مجلس، افزود: تشکیل کمیته های شناسایی قوانین متضاد در حوزه ایثارگری، تصویب قوانین اجرایی، کمیته مسکن، اشتغال، کمیته تدوین بودجه سال 1400 و کمیته اصلاح برخی از احکام برنامه ششم، مهمترین اقدامات انجام شده در جلسه فراکسیون ایثارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تشکیل کمیته شناسایی قوانین متضاد حوزه ایثارگری در مجلس

تصویب تشکیل کمیته شناسایی قوانین متضاد حوزه ایثارگری در مجلس