مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-01فرهنگي

«شب فیروزه ای» به شهر آب و آیینه رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جنگ شبانه شب فیروزه ای در نهمین سفر خود بعد از شهر های تبریز، کرمان، ایلام، خراسان رضوی، مرکزی، همدان، - برنامه شب فیروزه ای به مدت یک هفته مهمان مردم کاشان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جنگ شبانه شب فیروزه ای در نهمین سفر خود بعد از شهر های تبریز، کرمان، ایلام، خراسان رضوی، مرکزی، همدان، خراسان جنوبی و اردبیل به شهرستان کاشان رفته است.

این برنامه از عید سعید قربان تا عید غدیرخم مهمان مردم کاشان می شود و بهنام تشکر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و مجید اخشابی خواننده، مهمانان امشب شنبه 11 مردادماه این برنامه خواهند بود.

شب فیروزه ای دارای بخش های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان، گزارش از مکان های دیدنی و گردشگری، معرفی ظرفیت های اقتصادی، میان برنامه و وله است.

این برنامه در واقع زیست بوم فرهنگی، تاریخی و تفریحی کشور را به تصویر می کشد و به طور همزمان نگاهی هم به ظرفیت های اقتصادی و گردشگری این استان ها دارد.

شب فیروزه ای شنبه تا جمعه این هفته از 11 تا 17 مردادماه هر شب از ساعت 22 با اجرای ابوالفضل آقاخانی از شبکه پنج سیما و شهر کاشان روی آنتن می رود.

برنامه ترکیبی شب فیروزه ای کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که با همکاری سیمای استان ها این هفته به تهیه کنندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شب فیروزه ای» به شهر آب و آیینه رفت

«شب فیروزه ای» به شهر آب و آیینه رفت