مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-01سياسي

جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام در دیدگاه مردم است


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام در دیدگاه مردم است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان، ضمن تبیین شمایی از ساز و کار ارتقاء ضریب امنیت در کشور، ضرورت توجه ویژه به مولفه های امنیت را در افزایش رضایتمندی مردم مهم ارزیابی کرد.

وی رسیدگی به مشکلات معیشتی را عاملی مهم در گستره خدمت به آحاد جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: تمام تمرکز و هدف اصلی نظام سلطه و ضد انقلاب، القاء ناتوانی و ناکارآمدی مسؤولان نظام و حاکمیت است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سرمایه ملی، اعتماد و اعتبار عمومی است، ظرفیت کمیسیون امنیت ملی مجلس را در خدمت تامین کنندگان امنیت کشور دانست و تاکید کرد: جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام در دیدگاه مردم است.

ذوالنوری، با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور، مبانی و مولفه های هم گرایی و انسجام ملی را در این رابطه سازنده خواند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر تجهیز و نوسازی اماکن با قدمت بالا در ناجا، ساخت اماکن جدید را بر اساس آمایش سرزمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام در دیدگاه مردم است

جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام در دیدگاه مردم است