مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-01پزشكي

وزارت بهداشت نماینده ای برای رفع مشکلات دانشجویان علوم پزشکی اصفهان تعیین کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفت تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه ای به سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به پیگیری مطالبات دانشجویان از طریق تعامل و گفتگو با مسئولان دانشگاه اشاره کردند و نکاتی را درباره بی اعتنایی .

- 7 دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه ای به وزیر بهداشت، از وی خواستند تا برای رفع مشکلات دانشجویان این دانشگاه، نماینده ویژه ای تعیین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفت تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه ای به سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به پیگیری مطالبات دانشجویان از طریق تعامل و گفتگو با مسئولان دانشگاه اشاره کردند و نکاتی را درباره بی اعتنایی مسئولان این دانشگاه به مطالبات دانشجویی، کیفیت ضعیف آموزش مجازی و تخفیف شهریه این ترم مطرح کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: از حدود دو ماه پیش، تشکل های دانشجویی، شورای صنفی و شورای مشاورین معاونت آموزشی دانشگاه، به پیگیری مطالبات دانشجویان از طریق تعامل منطقی و گفتگو محور (به دور از هیجانات) پرداختند و در این زمینه دستاورد های مناسبی هم چون مجازی سازی آزمون ها و کلاس های عملی مقاطع علوم پایه و برخورداری دستیاران از بیمه ی سلامت حاصل گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت نماینده ای برای رفع مشکلات دانشجویان علوم پزشکی اصفهان تعیین کند

وزارت بهداشت نماینده ای برای رفع مشکلات دانشجویان علوم پزشکی اصفهان تعیین کند