مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-01سياسي

میزگرد بررسی عوامل مؤثر بر وقوع نزاع در ایسنای خراسان شمالی برگزار شد


میزگرد بررسی عوامل مؤثر بر وقوع نزاع و راهکارهای پیشگیری از آن در ایسنای خراسان شمالی برگزار شد.

- میزگرد "بررسی عوامل مؤثر بر وقوع نزاع " در ایسنای خراسان شمالی برگزار شد ایسنا/خراسان شمالی میزگرد "بررسی عوامل مؤثر بر وقوع نزاع و راهکارهای پیشگیری از آن" در ایسنای خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اعضای حاضر در این میزگرد ارائه مهارت های زندگی، تقویت نهاد خانواده در جامعه و جامعه پذیر کردن افراد، پرداختن به مباحث فرهنگی و اجتماعی و رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در کنترل مقوله نزاع موثر دانستند.

وقوع روزانه 30 نزاع در خراسان شمالی/ سطح تحصیلات در وقوع جرم دخیل است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی پاکدل، معاون عملیات نیروی انتظامی خراسان شمالی در این نشست با بیان اینکه عوامل متعددی از قبیل سطح تحصیلات در وقوع جرم دخیل است، گفت: در سرقت و یا نزاع بیشتر افراد کم سواد یا بیسواد مرتکب جرم می شوند در این راستا باید به موضوع ترک تحصیل دانش آموزان بیش از پیش توجه کرد زیرا هر چه میزان سواد بالاتر باشد وقوع جرم به صفر نزدیک می شود.

وی با بیان اینکه عمده نزاع ها بر اثر بیکاری و مشکلات مالی بوده ، خاطرنشان کرد: نزاع در مناطق بالای شهر بیشتر لفظی و در حواشی شهر همراه با ضرب و جرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد بررسی عوامل مؤثر بر وقوع نزاع در ایسنای خراسان شمالی برگزار شد

میزگرد بررسی عوامل مؤثر بر وقوع نزاع در ایسنای خراسان شمالی برگزار شد