مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-01بين الملل

اصرار ترامپ بر سرکوب معترضان آمریکایی


ترامپ از موضع دولتش برای خروج نیروهای فدرال از شهر پورتلند عقب نشینی کرد و بر ادامه سرکوب معترضان ضد نژادپرستی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در توییتی تأکید کرد که عناصر پلیس فدرال در شهر پورتلند در ایالت اورگن تا زمانی که مسئولان محلی اجرای قانون این شهر را از هرج و مرج طلب ها و آشوبگرها پاکسازی کنند باقی می مانند.

ترامپ شب گذشته نوشت: نیروهای امنیت ملی شهر پورتلند را تا زمانی که پلیس محلی بتواند شهر را از هرج و مرج طلب ها و آشوبگرها به شکل کامل پاکسازی کند، باقی می مانند .

این در حالی است که سه روز پیش بر اساس توافقی که میان دولت آمریکا و مسئولان ایالت اورِگِن حاصل شده نیروهای فدرال ظرف بیست و چهار ساعت آینده شهر آشوب زده پورتلند را ترک خواهند کرد.

این نیروها را ترامپ برای سرکوب معترضان به این شهر فرستاده بود.

کیت براون فرماندار ایالت اورِگِن شب گذشته با اعلام این مطلب تصریح کرد که برخی نیروهای فدرال که مسئولیت حفاظت از یک ساختمان وزارت دادگستری در شهر پورتلند را برعهده داشتند به زودی این شهر را ترک می کنند.

پورتلند از جمله شهرهای ایالات متحده است که تظاهرات بر ضد نژادپرستی و خشونت های نیروهای امنیتی علیه اقلیت سیاه پوست همچنان پس از آغاز جنبش موسوم به جان سیاه ارزش دارد در آن جریان دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار ترامپ بر سرکوب معترضان آمریکایی

اصرار ترامپ بر سرکوب معترضان آمریکایی