مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-01سياسي

قطاری که 45 دقیقه دیر می رسد!


اوایل تیر ماه خبرگزاری ایسنا پیامی از مخاطبین دریافت کرد که بعد از راه اندازی خط دوم قطار قزوین و تهران که قرار بود 50 دقیقه مسیر را کوتاه کند قطار نسبت به قبل با 45 دقیقه تأخیر به مقصد می رسد، - ایسنا/قزوین اوایل تیر ماه خبرگزاری ایسنا پیامی از مخاطبین دریافت کرد که بعد از راه اندازی خط دوم قطار قزوین و تهران که قرار بود 50 دقیقه مسیر را کوتاه کند قطار نسبت به قبل با 45 دقیقه تأخیر به مقصد می رسد، بعد از پیگیری های ایسنا از راه آهن و بعد از گذشت یک ماه مسئولان بیان کردند که مشکل تأخیر حل شده است؛ پیگیری ایسنا در این خصوص را بخوانید.

29 خرداد امسال خط دوم راه آهن کرج - قزوین با دستور رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و به بهره برداری رسید، افتتاحی که بعدازآن به مسافران قزوین و تهران نوید داده شد که با راه اندازی این خط سرعت قطار افزایش و زمان جابه جایی مسافران ریل باس قزوین- تهران به مدت 45 دقیقه کاهش پیدا می کند.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح پروژه های وزارت راه و شهرسازی با حضور رییس جمهور گفت: این طرح 103 کیلومتر است و کمک می کند تا در مسیر غرب کشور صرفه جویی زمانی خوبی را ثبت کنیم.

با راه اندازی این خط، قطارهای 5 ستاره امکان حرکت پیدا می کنند و سرعت حرکت قطارها از 120 کیلومتر فعلی به 160 کیلومتر می رسد که این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطاری که 45 دقیقه دیر می رسد!

قطاری که 45 دقیقه دیر می رسد!