مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-01سياسي

وعده های مسؤولان به کارگران هفت تپه اجرایی نشد/مشکلات شما را برحق می‎دانیم


سه نفر از نمایندگان عضو در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در بین کارگران معترض شرکت کشت وصنعت نیشکر حضور یافتند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوش، سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران صبح امروز در جمع کارگران معترض شرکت نیشکر هفت تپه شوش اظهار کرد: خیلی از مسؤولین در جریان اعتراضات 50 روزه کارگران شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه وعده هایی داده اند که اجرایی نشد و حالا این موجب عدم اطمینان کارگران به صحبت های ما شده است.

وی خطاب به کارگران افزود: ترتیبی داده می شود تا سه نفر از کارگران معترض به نمایندگی از سایر کارگران طی هفته جاری در مجلس حاضر شوند و در حضور تمام مسؤولین ذی ربط از وزارتخانه ها، سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان مجلس به بیان مشکلات خود بپردازند.

نماینده مردم تهران گفت: اگر در قالب قانون عمل کنید و کسی قصد تعرض به شما را داشته باشد قطعاً جلوی آن ها را خواهیم گرفت و اجازه چنین اقدامی را به آن ها نخواهیم داد.

وی ادامه داد: هدف از جلسه ای که ترتیب داده شده اتمام مشکلات شما است، از درغیر این صورت ما هم در کنار شما به تحصن ادامه خواهیم داد.

موسوی تصریح کرد: امنیت شغلی کارگرانی که به نمایندگی از سایر کارگران قرار است در مجلس حاضر شوند تامین خواهد شد و جای نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های مسؤولان به کارگران هفت تپه اجرایی نشد/مشکلات شما را برحق می‎دانیم

وعده های مسؤولان به کارگران هفت تپه اجرایی نشد/مشکلات شما را برحق می‎دانیم