مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-01بين الملل

تحریم های جدید آمریکا علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی چینی


دولت ترامپ روز جمعه تحریم هایی علیه تشکیلات شبه نظامی چین در سین کیانگ و دو مقام چینی وضع کرد؛ اقدامی که احتمالاً باعث نزول بیشتر روابط آمریکا-چین خواهد شد.

- دولت ترامپ روز جمعه تحریم هایی علیه تشکیلات شبه نظامی چین در سین کیانگ و دو مقام چینی وضع کرد؛ اقدامی که احتمالاً باعث نزول بیشتر روابط آمریکا-چین خواهد شد.

این اقدام همچنین می تواند بهانه آغازین تحریم های بیشتر علیه تشکیلات متعلق به دولت و دیگر نهادهای دولتی در چین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فارن پالسی، این اقدام که روز جمعه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا اعلام شد، نیروی تولید و سازندگی سین کیانگ یا XPCC را در لیست سیاه قرار می دهد؛ از جمله سان جینلانگ ، کمیسر سیاسی سابق این نیرو و پنگ جیاروی ، معاون دبیر حزب و فرمانده XPCC، به خاطر نقض حقوق بشر در ارتباط با سرکوب شدید اویغورها و دیگر اقلیت های قومی در منطقه سین کیانگ چین در فهرست تحریم هستند.

این اعلامیه، تشدید فوق العاده ای برای دولت ترامپ به حساب می آید که بر روی تحریم ها به عنوان ابزار بی پرده ای برای سیاست خارجی به منظور تنبیه دشمنان در ایران، کره شمالی یا ونزوئلا حساب می کند.

این تحریم ها همچنین توجهات را بر نیرویی متمرکز می کند که کنترل بخش زیادی از اقتصاد ناحیه ای را در ناحیه غربی سین کیانگ -محل سکونت اوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های جدید آمریکا علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی چینی

تحریم های جدید آمریکا علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی چینی