مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-01سياسي

جشنواره «ایده های نوجوانانه» در همدان برگزار می شود


معاون واحد برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان از برگزاری جشنواره «ایده های نوجوانانه» در همدان خبر داد.

- محمدصالح زارعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز جشنواره ایده های نوجوانانه خبر داد و اظهار کرد: اولین فراخوان ایده های نوجوانانه منتشر شده و تا 20 مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم همفکری و ایده پردازی دانش آموزان و قشر نوجوان پیرامون موضوعات جاری کشور افزود: با نگاه دقیق و واقعی به نسل جدید، می توانیم انتظار خلق ایده های خلاقانه و جدید را از این دانش آموزان داشته باشیم.

معاون واحد برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان با معرفی جشنواره ایده های نوجوانانه افزود: این جشنواره با رویکرد جمع آوری ایده های دانش آموزی در خصوص موضوعات مختلف و نیز شناسایی افرادی که ایده های خوبی دارند آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در ادامه از دانش آموزان ایده پرداز در زمینه های مختلف بهره مند خواهد شد، به موضوع اولین فراخوان ایده های نوجوانانه پرداخت و گفت: در انتخاب اولین موضوع این جشنواره تلاش شده تا ذهن دانش آموزان به نحوه ارتباط با هم سن و سالان خودشان در مدارس کشورهای جهان اسلام معطوف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «ایده های نوجوانانه» در همدان برگزار می شود

جشنواره «ایده های نوجوانانه» در همدان برگزار می شود