مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-01اجتماعي

همدان خنک می شود


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوا در هفته جاری نسبتا خنک تر از هفه گذشته خواهد بود گفت: احتمال وزش باد به ویژه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می شود.

- محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در هفته جاری هوا نسبت به هفته گذشته کمی خنک تر می شود اظهار کرد: در اواسط هفته احتمال وزش باد پیش بینی می شود به ویژه اینکه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سرعت وزش باد افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته بادهای نسبتاً شدیدی در قهاوند گزارش شده و به واسطه وزش نسبتا شدید باد بارش های پراکنده و موقت مشاهده شده است افزود: سرعت وزش باد در هفته جاری  چندان مشکل ساز نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه سرعت وزش در این هفته معمولی و اغلب در ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود تصریح کرد: در این هفته هوا به ویژه در نواحی شمالی استان نسبت به هفته گذشته خنک تر می شود.

وی با بیان اینکه  تغییرات دمای همدان طی 24 ساعت گذشته بین 14 تا 34 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته شهرستان بهار و همدان با 14 درجه خنک ترین نقطه استان و شهرستان اسدآباد با 37 درجه گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان خنک می شود

همدان خنک می شود