مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-01سياسي

جهاددانشگاهی به خوبی نیازهای واقعی جامعه را شناسایی کرده است


جهاددانشگاهی با هوشمندی کامل توانسته همزمان با پیشرفت و تحول در جامعه پیش رفته و به نیازهای واقعی پاسخ داده است.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه ایلام گفت: جهاددانشگاهی با هوشمندی کامل توانسته همزمان با پیشرفت و تحول در جامعه پیش رفته و به نیازهای واقعی پاسخ داده است.

دکتر محمد علی اکبری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی است که انقلابی مانده و مدنی فکر می کند و با هوشمندی کامل توانسته همزمان با پیشرفت و تحول در جامعه پیش رفته و به نیازهای واقعی پاسخ داده است.

وی گفت: افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) ، رویان و آموزش های کوتاه مدت در معاونت آموزشی و رشته های مبتنی بر نیاز جامعه در دانشگاه علم و فرهنگ و مراکز علمی کاربردی این نهاد ، نتیجه رصد هوشمندانه نیازهای جامعه است.

رییس دانشگاه ایلام، ایسنا را یکی از ثمره های بزرگ جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: خوشحالم که ایسنا هویت و خط مشی خود را حفظ کرده و به عنوان یک خبرگزاری دانشجویی مورد احترام جامعه دانشگاهی است.

وی با قدردانی از برنامه های تاثیرگذار معاونت فرهنگی در دانشگاه ها از جمله مسابقات ملی مناظره دانشجویان، تاکید کرد: عضویت جهاددانشگاهی در شورای فرهنگی دانشگاه را برای خود و دانشگاه فرصتی مغتنم می دانم و از هیچ کمکی برای حضور تاثیرگذار و همیشگی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی به خوبی نیازهای واقعی جامعه را شناسایی کرده است

جهاددانشگاهی به خوبی نیازهای واقعی جامعه را شناسایی کرده است