مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-01سياسي

هزینه 109 میلیارد تومانی برای پروژه های محرومیت زدایی در کرمانشاه


کرمانشاه_ مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: 109 میلیارد تومان برای پروژه های محرومیت زدایی در این استان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ کامران هزارخانی صبح امروز در دیدار گروه های جهادی با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر انجام کارهای جهادی مسئولین بسیج متولی این امر شدند و سازمان بسیج سازندگی را برای این کار تشکیل دادند.

وی گفت: در طول 20 سالی که از عمر بسیج سازندگی می گذرد منشأ خدمات بسیار زیادی به ویژه در مناطق محروم بودیم.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به شهادت یکی از جهادگران استان کرمانشاه در جریان خدمت رسانی به مردم افزود: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این شهدا باشیم و در حوزه جهاد اثرات خوبی را در جامعه به جای بگذاریم.

سرهنگ هزارخانی تصریح کرد: در استان کرمانشاه با کمک قرارگاه محرومیت زدایی و جهادگران 109 میلیارد تومان خدمات محرومیت زدایی ارائه دادیم و بستر خوبی برای کم کردن فاصله عقب افتادگی گذشته نسبت به مناطق برخوردار فراهم کردیم.

وی بیان داشت: در چند ماه اخیر هم که درگیر کرونا بودیم جهادگران به محض درگیری پای کار آمدند و آتش به اختیار در حوزه گندزدایی، تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده فعالیت های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 109 میلیارد تومانی برای پروژه های محرومیت زدایی در کرمانشاه

هزینه 109 میلیارد تومانی برای پروژه های محرومیت زدایی در کرمانشاه