مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-01بين الملل

انتقاد شدید چین از اقدام آلمان در تعلیق توافق استرداد با هنگ کنگ


سفارت چین در آلمان با صدور بیانیه ای از اقدام برلین در تعلیق توافق استرداد مجرمان با هنگ کنگ به شدت انتقاد کرده و گفته این اقدام قوانین بین المللی را نقض می کند و دخالتی چشمگیر در امور داخلی چین محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، سفارت چین در آلمان از اقدام برلین در تعلیق توافقنامه استرداد مجرمان با هنگ کنگ به شدت انتقاد کرده است.

  به نوشته خبر گزاری رویترز ، سفارت چین در برلین روز گذشته (جمعه) با انتشار بیانیه ای در وب سایت خود گفت تعلیق این توافق، قوانین بین المللی و اصول اساسی روابط بین الملل را نقض کرده و دخالت چشمگیر در امور داخلی چین محسوب می شود.

   سفارت چین در این بیانیه همچنین نارضایتی شدید و مخالفت قاطع خود نسبت به اظهارات وزیر خارجه آلمان را نیز ابراز کرد و بدون ارائه جزییات بیشتر گفت، چین در آینده حق پاسخگویی خواهد داشت.

  هایکو ماس وزیر خارجه آلمان روز گذشته (جمعه) با اعلام این خبر که کشورش توافقنامه استرداد مجرمان با هنگ کنگ را به حالت تعلیق در می آورد مدعی شد: تصمیم دولت هنگ کنگ برای رد صلاحیت تعدادی از نامزدها برای انتخابات و تعویق این انتخابات نقض دیگری از حقوق شهروندان در هنگ کنگ به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید چین از اقدام آلمان در تعلیق توافق استرداد با هنگ کنگ

انتقاد شدید چین از اقدام آلمان در تعلیق توافق استرداد با هنگ کنگ