مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-01اقتصادي

عرضه 100 درصدی شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، اشاره کرد و گفت: 100 درصد از سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی وارد بازار سرمایه خواهند شد که 60 درصد آن در روز بعد از عید غدیر قابلیت .

- 100 درصد از سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی وارد بازار سرمایه خواهد شد که 60 درصد آن در روز بعد از عید غدیر قابلیت معامله را پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، اشاره کرد و گفت: 100 درصد از سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی وارد بازار سرمایه خواهند شد که 60 درصد آن در روز بعد از عید غدیر قابلیت معامله را پیدا خواهند کرد و بر این اساس موقعیتی مانند مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند پیدا می کند.

گفتنی است آزادسازی سهام عدالت در 9 اردبیهشت ماه اجرایی شد و از روز 10 اردیبهشت تا هشتم خرداد ماه به سهامداران فرصت داده شد تا چنانچه به دنبال انتخاب روش مدیریت مستقیم هستند و می خواهند مالکیت و مدیریت سهام خود را بشکل مستقیم و بدون واسطه در اختیار بگیرند، با ورود به سامانه www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 100 درصدی شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در بورس

عرضه 100 درصدی شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در بورس